|
Lucid Forum Świadome Śnienie i OOBE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 3:13, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Alegria napisał: |
Tak też powinno się go przetłumaczyć najbardziej sensownie.
Chmurka napisał: |
Życie w kuleczkach jest dla cieniasów i blondynek (bab takich jak ja) co nie potrafią skoordynować dwóch czynności na raz (walki z kontrolą wskaźnika życia). Posiadanie unikalnej umiejętności pobierania butelek (bez użycia drugiej osoby) świadczy o zawodowstwie :P. Więc dla mnie to to raczej praktyczne ułatwienie i wyjście naprzeciw niektórym graczom a nie jakieś specjalnie ciekawe i słuszne rozwiązanie. Już lepiej jakby pasek z butelkami automatycznie się uzupełniał albo coś.
Mam mieszane uczucie co do tego WitchDoctora (głupia nazwa moim zdaniem mam nadzieje że przetłumaczą to na jakiegoś Szamana, no i jeszcze wygląda trochę odpychająco, jak na super gościa od zdrowia nie powinien chorować na Parkinsona ). To takie połączenie zabójczyni z druidem (i może czymś jeszcze), ciekawe jakie w takim razie będą pozostałe postacie. |
ZOMG GIRLS DONT PLAY GAMES! |
Make sure it's two player so your sister can play.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Coyote
świadomy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:44, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
yeldomysł napisał: |
Ano, Mass Effect gniecie. A jak się wykonuje WSZYSTKIE zadania poboczne to wcale nie jest takie krótkie. ;) |
Zadania poboczne niestety można policzyć na palcach jednej ręki. Coraz ładniejsze robią te gry, ale też coraz krótsze. Taka tendencja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coyote dnia Pią 12:45, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chmurka
Moderator Snów
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wziąć kasę Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:40, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
no i jak sugeruje film w D3 potwory nie różnią się tylko odpornością żywotnością i siłą ciosów- do zabijania przyda się trochę strategii (zresztą taka sama tendencja jak widać przy SC2)
nie ignoruj potęgi siostry :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:24, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Coyote napisał: |
yeldomysł napisał: |
Ano, Mass Effect gniecie. A jak się wykonuje WSZYSTKIE zadania poboczne to wcale nie jest takie krótkie. ;) |
Zadania poboczne niestety można policzyć na palcach jednej ręki. Coraz ładniejsze robią te gry, ale też coraz krótsze. Taka tendencja. |
E, coś Pan słabo szukasz. Jak zdekodujesz jakąś konsolę to już masz zadanie poboczne. W samej Cytadeli było z 15 różnych zadań. Jak się pochodziło po Ferros też można było spotkać kilkanaście pobocznych zadań (włącz wodę, prąd itp.). Na Noverii też było sporo wewnętrznych zadań (np. z wsadzeniem do kicia szefa tej placówki). Na każdej planecie na której się ląduje i jeździ Mako, jest do odkrycia jakaś anomalia albo artefakt. Albo na jednej planecie znajdujesz martwych marines, więc od razu pojawia się misja, żeby o tym powiadomić kogoś, a potem przeradza się w pościg za jakąś grupą.
Już nie mówiąc o zadaniu znalezienia wszystkich minerałów, odznak ligi, id tagów, zapisków i innych takich śmieciach. Aktualnie mam zrobione z 15 zadań pobocznych i z 10 nie tkniętych, a na linii czasu jestem dopiero po Ferros.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coyote
świadomy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:00, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
yeldomysł napisał: |
E, coś Pan słabo szukasz. [...] |
W grach tego typu jestem bardzo dokładny i najpierw wykonuje wszystkie możliwe zadania poboczne, a dopiero później biorę się za main quest. W jednym ci ustąpię. W dzienniku zostały tylko misje ze zbieraniem przedmiotów :)... W każdym razie czekam na jakiś dodatek bądź część drugą(która już mi w ogóle na pececie nie pójdzie)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebe
lucid dreamer
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:44, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Być może niedługo kupię nowego kompa, więc będę miał możliwość zagrania w nieco nowsze gry niż 06/07.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:34, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jak nowy komp to tylko AMD + ATI. W ostatnich miesiącach tak wyprzedzili konkurencję, że to się w głowie nie mieści. :)
A z nowych gier to ja czekam do września na Spore. Gra opiera się o koncept The Sims (w końcu ten sam facet się za to zabrał), z tym, że kierujemy nie Simem i nie rodziną, a całą cywilizacją. I nie od narodzin osobnika, lecz od narodzin gatunku. Rozgrywka będzie podzielona na parę etapów, od organizmu jednokomórkowego przez pełnowartościowe stworki po podbój kosmosu.
Największym atutem jest możliwość kreowania stworka od zera. W miarę jak nasz gatunek ewoluuje można w sposób dowolny zmieniać stworka, kształtować jego sylwetkę, kończyny, głowę, paszczę, oczy - wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych] jest demonstracyjna wersja programu pod tytułem Spore: Fabryka Stworów (Creature Creator). Zawiera 25% elementów pełnej wersji Fabryki, którą opychają ludziom po dwie dychy, żeby złagodzić oczekiwanie. ;P
Korzystając z okazji zaprezentuję wam mojego Armageddona. :D
Dodam, że wygląda on bardzo normalnie, porównując do kombinacji jakie można stworzyć.
Ktoś jeszcze nie słyszał, polecam poczytać na [link widoczny dla zalogowanych], obejrzeć parę filmików na youtube (w tym prześmieszny, jak Robin Williams prezentuje tworzenie stworka).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebe
lucid dreamer
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:39, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nie porównywałbym Spore'a do Simsów, chociaż może wydawać się podobne.
Co do Creature Creator - najlepsze były filmiki na Jewtubie, pokazujące potwory-penisy lub masturbującego się stwora ; d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:46, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Sebe napisał: |
Nie porównywałbym Spore'a do Simsów, chociaż może wydawać się podobne. |
No, porównywać nie ma co, nie ta jakość. Chodzi jednak o koncepcję rozwoju, kreowania. :)
______
dla zmiany klimatu, nowe screeny!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walek
WWII Man
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 3397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: West Preussen Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:30, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A na 4chanie ludzie wrzucają porno zrobione w spore xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:34, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
E, klimat zmieniłem, Panie!
Anyways, StarCrafta 2 nie ujrzymy jeszcze w tym roku. Prace są określone jako 70% done, a teraz działania trwają nad cut-scenkami i czymś tam jeszcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chmurka
Moderator Snów
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wziąć kasę Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:38, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zawsze najbardziej podobali mi się zegowie a brat to skwitował z zażenowaniem "no wiesz jak budynek sie rodzi". Swoją drogą wydaje sie że zergi to ruskie, terrianie- amerykanie a protosy- japońce nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:51, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Zergowie są gosu! ZERGLING MASS!
Anyway, Zerg to kwintesencja genetycznej doskonałości. Stworzeni byli przez Xel'Naga (antyczna rasa w uniwersum SC, btw. były spekulacje, że w SCII będzie można kierować Xel'Naga, ale Blizzard oficjalnie zaprzeczył) i - żeby uniknąć problemu ego - obdarzeni zbiorową świadomością uosobioną w Overmindzie. Długo nie trwało, jak Overmind stał się świadomy swoich Panów i zaatakował pochłaniając przy tym ich świadomości. :P W ten sposób Zergowie dowiedzieli się o istnieniu Protossów (w których ewolucję Xel'Naga ingerowali równie mocno jak w Zergów). W ten oto sposób celem Overminda stało się zasymilowanie technologicznie zaawansowanej, potrafiącej posługiwać się psionicznymi mocami rasy Protossów (ku ulepszeniu rasy Zergów) - co nie było takie łatwe, ze względu na przewagę Protossów. W zasadzie Terranie wbili się w sam środek konfliktu Protoss - Zerg. Z tym, że zaplanowali wykorzystać Zergów do siłowego rozwiązania konfliktów wewnętrznych. Kiedy to nie wyszło (czyt. Zergowie wymknęli się spod kontroli), Zergowie odkryli, że Terranie też posiadają pewne psioniczne zdolności i to oni stali się celem ataku, by uzyskać przewagę nad Protossami. Nie trzeba mówić, że utworzył się sojusz Terran - Protoss (i to Terranie pomogli Protossom ochronić ich świat macierzysty).
Whoops, wyszła mi historia StarCrafta. :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebe
lucid dreamer
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:49, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Być może w ciągu najbliższych kilku miesięcy będę kupywał nową jednostkę, potrzebuję dobrej konfiguracji, może ktoś mógłby złożyć coś sensownego.
Najlepiej:
- procesor czterordzeniowy,
- HDD co najmniej 300GB,
- RAM co najmniej 2 GB,
- 1 lub 2 karty graficzne.
Cena, około 2 tysiące złotych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:38, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem do jakich celów ten komputer, ale po czterordzeniowym procku wnioskuję, że chcesz coś wydajnego.
Ciężko będzie się zmieścić z tym wszystkim do dwóch tysiaków. Przykładowy konfig:
Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz (S775/65nm) BOX cena: 570.00
DFI Infinity Blood Iron P35-T2RL 318.00
OCZ Technology 2x 1GB DDR2 800MHz Platinium Rev2 CL4-4-4 144.00
GeForce GTX 260 Gigabyte 896MB (PCI-E) 869.00
albo:
Radeon 4870 Asus TOP 512MB 2xDVI (PCI-E) 879.00
WD Caviar SE 320 GB WD3200AAJS 8MB cache Serial ATA-II 160.00
Razem brutto: 2055.00 (2071.00)
Procek zbiera same pozytywne oceny, jest chwalony za stabilną prace i wykręcanie nawet do 3 GHz stable. Mobo od DFI, dedykowana raczej dla graczy, oparta na chipsecie P35, nie jest najświeższą opcją, ale to dobry wybór cena/jakość, szczególnie, gdy zbiera same pozytywne recki za stabilną prace i możliwości w zakresie o/c. Pamiątki OCZ to też nie max co można by było dać (np. Geil) ale mają dobre timingi utrzymane na poziomie 4-5-4-15. Co do grafiki to odwieczna walka fanboyów nvidii i bojowników Ati. Ja myślę, że Ati jest wydajniejsze, ale ja należę do tej drugiej sekty. Dyskol od WD będzie się trzymał długo i bez zarzutów.
No, a to tylko te podzespoły, o które prosiłeś. Nie ma obudowy czy zasilatora, a zasilator będzie potrzebny w miarę mocny, tak z 400W najmniej (i z wtyczką pci-e dla grafiki).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|