|
Lucid Forum Świadome Śnienie i OOBE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Moderator Snów
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2552
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: Sob 14:18, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ET to gra, do której mam przeogromny sentyment, wiele bym dał, żeby w nią popykac.
A błąd? Wchodzę do gry, i po kilkunastu sekundach, zacina się komp, pomaga tylko restart. Najśmieszniejsze jest to, że zaczęło się to, z dnia na dzień, bez żadnego konkretnego powodu. Po formacie to samo... Ale nie tylko ja mam taki błąd:
Cytat: |
Nie będę zakładał nowego tematu, mam ten sam problem. Obszukałem wszystko to co było na forum/całe google, żąglowałem sterownikami, zmieniłem zasilacz do kompa, kupiłem lepsze chłodzenie na proca/karty grafiki, wyjmowałem/wpinałem różne kości ram, formatowałem dysk, aktualizowałem pb, wyrzucalem smieci z etmain, zmieniałem cfg słowem: ROBIŁEM WSZYSTKO. Gra wiesza mi sie nadal. |
A takich wypowiedzi setki na różnych forach ET, nikt nie wie jaka jest przyczyna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Evrath
kreator snów
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:00, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Cóż, pozostaje nam tylko quak'zor ; d!
FTP yelda już działa, quake odemnie, dlaczego to pisze ?!
Bo mam najlepszego klienta jaki jest! ; d
Polepszona (troche) grafika, ładniejszy interfejs itd. innymi słowy zasysac i grać xD Czeba będzie się umówić jeszcze na konkretną godzinę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:03, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Tak jest, Ev ma rację, ten Q różni się znacznie od Q sprzedawanego seryjnie. Może nie ma poprawionych poligonów czy modeli, bo to byłoby trudne, ale jest ulepszone oświetlenie i tekstury, mapy mają więcej wyrazu i generalnie są bardziej nastawione na multi. A interfejs rzeczywiście jest dużo ładniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Evrath
kreator snów
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:36, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Stary, zapomniałeś o modelach postaci, jakie mamy do wyboru! Naga Pani z bujną fryzurą czy super rockowiec strzelający z gitary dodają smaczku temu klientowi ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał
Moderator Snów
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2552
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: Sob 17:41, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Właśnie się dziwiłem skąd tam się wziął basista Kiss. XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walek
WWII Man
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 3397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: West Preussen Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:45, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
o.O Co to za zmutowany klient Kłeja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:36, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Podrasowany przez pr0 graczy. :P
Jak na razie, server stoi na niezbyt mocnych fundamentach, z powodu problemów z łączeniem, a połączyć się można dwojako (tymczasowo):
1. Logując się przez klienta hamachi do sieci lucid_quake2 wpisując hasło: lucid_forum. Program tworzy wirtualną siec LAN i tak też widnieć będzie serwer w grze.
2. Wpisując do konsoli gry (po naciśnięciu ~) connect 87.205.34.11 (adres IP niestety będzie się zmieniał, co będę zaznaczał).
Serwer jest dedykowany i będzie ustawiony 24/7 (w teorii). Serwer jest stabilny, nie wywala. Postaram się usprawnić działanie no-ip, tudzież inaczej rozwiązać ten problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fizyk
Administrator Snów
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1215
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ziemia, Układ Słoneczny, Droga Mleczna, Wszechświat Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:38, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Chciałbym zauważyć, że nie trzeba łączyć się przez konsolę. Można też wpisać IP Yelda do address book i zrobić refresh servers, wtedy też działa. Tylko nie wolno wpisywać żadnego portu, bo wtedy nie działa ;p (czyli wpisywać tylko 87.205.34.11, a nie np. 87.205.34.11:27901). Tak naprawdę to nie działa tylko domena yeld.servegames.com ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:55, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
dobra, poczyniłem mnóstwo zmian, nie wiem po ki chuj XD
1. ustawiłem porty serwera na 27910
2. adresy są następujące:
yeld.servequake.com
lucidforum.servequake.com
Próbowałem pod tymi samymi aliasami ustawic statystyki serwera (ale niestety nie działają). Jak wpiszecie w przeglądarkę właśnie te adresy to pokaże się stronka.
Najśmieszniejsze jest to, że no-ip dobrze forwarduje połączenia do mojego kompa, ale po prostu jakoś nie współgra z quakiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:13, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Twórcy trzeciej części Fallouta organizują konkurs z okazji dziesięciolecia pierwszej odsłony gry.
Od ukazania się pierwszej odsłony kultowego dziś Fallouta mija już 10 lat. Fakt ten postanowili uczcić twórcy nadchodzącej trzeciej części RPG’a ze studia Bethesda Softworks. Z tej okazji rozpoczęli konkurs, dający szansę graczom na uczestniczenie w tworzeniu Fallout 3 choć w małej części.
Zadaniem osób biorących udział w konkursie jest wymyślenie i opisanie specjalnej umiejętności, którą posiąść może bohater (tzw. Perk). Zdolność należy zilustrować jedną z przygotowanych grafik lub przygotować swoją. Główną wygraną jest oczywiście umieszczenie wymyślonej przez gracza umiejętności w grze, a także nowoczesna karta graficzna, zestaw Logitecha składający się z myszki, klawiatury i słuchawek oraz gadżety z Fallout 3.
Więcej o konkursie w [link widoczny dla zalogowanych].
Do dzieła, panowie miłośnicy Falla. ;)
Żeby Was podjarać:
Reszta na stronce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lutogniew
Administrator Snów
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1876
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blok Wschodni
|
Wysłany: Śro 15:59, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Grafa piękna, ale po pierwsze mi na kompie nie odpali, a po drugie ma być dużo zmian sterowniczych i w ogóle technicznych w stosunku do pierwszych falli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walek
WWII Man
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 3397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: West Preussen Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:38, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
No, zapowiada się hicior, ale nie dla mojego kompa ;P Poprzednie Falołty i tak roxxor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spirytus
Headbanger
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: Śro 17:11, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Oj roxxor jak nic ! A mój komp, nie inaczej - też nie udźwignie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:36, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma lekko, nie ma że komp nie da rady! Jak mi nie zadziała, to kupuje se nowego kompa.
Serio, wymaganie są nieznane. Wiadomo, że będzie pod XP i Viste. Nie będzie multi (dzięki Bogu!). Zaczyna sie 30 lat po F2, jednak fabuła związana z bohaterami nie ma związku z poprzednią częścią, nie kontynuuje ich losów. Wiadomo, że będzie w rejonie Washington, DC.
Cytat: |
a po drugie ma być dużo zmian sterowniczych i w ogóle technicznych w stosunku do pierwszych falli |
Jedno jest pewne: grę na całe szczęście robi Bethesda Softworks (ziomki od Obliviona), a oni znają się na tym jak Blizzard albo Valve. Poza tym, pracuje przy tym projekcie gro osób z BIS. Prace trwają od 2004 roku, więc to nie jest wakacyjna gierka. Wiem, że razem zrobią dobrą grę, a nie suchego gniota żerującego na gigancie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lutogniew
Administrator Snów
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1876
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blok Wschodni
|
Wysłany: Śro 20:27, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy się cieszyć z Bethesdy, Black Isle to Black Isle i oni to powinni kontynuować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|