Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:32, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tam z tyłu? To są kamyki w takim szklanym naczyniu z takim dużym kamykiem z dziurką i pompką. Generalnie to jest fontanna. ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Totek
przebudzony
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:42, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ciebie piwo zainspirowało do zrobienia zdjęcia, a mnie twoje zdjęcie do wypicia piwa. (Ach... ten artyzm :D)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Totek dnia Pon 17:43, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:21, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Corel Painter X - chyba nie ma nic lepszego do digital paintingu. Obrazek nie jakiś odpicowany, poznaję program powoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramiel
Moderator Snów
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:07, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kinda cute.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebe
lucid dreamer
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:14, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nadaje się na okładkę jakiejś hipsterowskiej płyty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:56, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mój pierwszy render w 3D Studio Max.
Generalnie ma to być maszyna latająca inspirowana światem Warhammera 40K. Model jest jeszcze nie skończony, choć najwięcej roboty było zdecydowanie przy szybach i tej klatce, ale chciałem wypróbować materiały i dlatego zrobiłem render.
Do dołożenia są małe skrzydła na bokach, więcej detali na ogonie, więcej detali na bokach, jakieś wloty powietrza na tych wystających nogach i jakieś płozy czy coś takiego. No i jakieś SPACE MARINES czy coś takiego po bokach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fizyk
Administrator Snów
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1215
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ziemia, Układ Słoneczny, Droga Mleczna, Wszechświat Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:03, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wygląda jak poskładane z papieru ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:42, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem, bo to jest low-poly, głównie z przeznaczeniem do game-artu*.
Dla porównania mech ze świata Warhammera 40k
Dlatego ta kanciastość jest zamierzona.
* Taka wymówka, jak się nie chce robić za dużo szczegółów. :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fizyk
Administrator Snów
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1215
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ziemia, Układ Słoneczny, Droga Mleczna, Wszechświat Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:46, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Low-poly swoją drogą, ale to się domyślałem, że tak ma być. Mi chodzi bardziej o ten bordowy kawałek z przodu po prawej, to najbardziej przypomina pozginany papier :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:33, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No, racja. Trzeba to wyklepać. Tam była płaszczyzna z czterech wierzchołków, która po przesunięciu jednego się połamała. ;P
W międzyczasie trochę pododawałem tu i tam. Fajnie wygląda, bo w rzeczywistości nie miałby prawa polecieć. :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramiel
Moderator Snów
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:39, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Futurystyczny ślimak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chmurka
Moderator Snów
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wziąć kasę Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:01, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak taka plastikowa zabawka... jest w tym coś co sprawia wrażenie "drobności" przedmiotu mimo wszystko, może zmień tekstury i usuń fakturę z szyby i powierzchni (bo w dużej skali były by gładkie, przypominają papier albo plastik bo są chropowate jak rzeczy zrobione z nich), dodaj jakieś nity...
w każdym razie świetnie wygląda i b.dobrze się zapowiada, chciałabym zobaczyć dalsze efekty prac :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Sob 4:11, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tekstur nie ma na razie żadnych na modelach, są tylko materiały (stal, szkło). Wygląda jak zabaweczka, bo nie ma szczegółów, które pozwoliłyby nabrać jakiejś optycznej skali.
Anyway, wrócę do tego pomysłu w przyszłości, raczej tworząc go od początku. Powodem tego jest, że ten model służył mi głównie do nauki i choć na renderze wygląda zacnie to siatka jest okropna, ściany się przenikają, wierzchołki giną, itp. Dlatego zamiast naprawiać ten śmietnik, zająłem się innym projektem, jednak w podobnej konwencji.
Tym razem poszedłem w coś szybszego, coś a'la myśliwiec. Nie ma jeszcze szyb, i w sumie dobrze, bo rzeczywiście, faktura na poprzedniej jakoś nie pasuje. Ale kanciastość ta sama. Całość będzie bardziej uszczegółowiona, na poziomie tych wlotów powietrza. Ten projekt doprowadzam do końca. :p
I siatex:
Aż ciężko mi uwierzyć, ile frajdy to daje. :p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yeld dnia Sob 4:16, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
3pac
senny podróżnik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:47, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wow, nieźle, jak się uczysz 3dsmaxa? Z jakiejś strony netowej, czy może książki? Czy może sam do wszystkiego dochodzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeld
Administrator Snów
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:21, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sam, metodą prób i błędów.
Mały update. Szyby, klapy i thruster.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|